بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

معرفی خودم

سلام

چرا CeZar  آره؟

خوب ایینش به شما اصلا مربوط نیست

ولی خوب یه چیزایی می گم برات که تو خماری نمونی

از سزار خوشم می یا چون خیلی چیزاش شبیه منه حالا اینکه خوب یا بد گور باباش ولی موفق بود در طول زندگیش و این واسم مهمه

خوب این همه آدمای موفق دیگه چرا اونا نه؟

خوب گفتم که من با سزار یه نسبتی دارم

چه نسبتی؟

ببین بهت رو دادم پورو شدی؟ بسته دیگه از این به بعدش به خودم مربوطه

خب حالا ناراحت نشو قهرم نکن

من اینجوریم

این بلاگه شخصیمه و هرجی که فک می کنم درسته

نه اصلا هرچی فکر می کنم می نویسم

اینجوری نگام نکن

اگه دوست داشتی بخون نداشتی هم بده بقلی

مردم از خوش مزگی نمی دونم چرا تا حالا منو نخوردن

خوش باشید

CeZar

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ http://hamedshomakher.blogsky.com

من موافقم میتونیم انجام بدیم

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد