بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

محسن نامجو (طغیان موسیقی ایران)

                                          

نام: محسن

نام خانوادگی: نامجو

متولد: اسفند 1354

محل تولد: تربت جام

لقب: طغیان موسیقی ایران

سبک کاری: تلفیقی از سبک های ایرانی و خارجی

بحثمونو از اینجا شرو می کنم . از سبک، خیلی جالبه اگه بدونید محسن نامجو تو خیلی از سبک ها استاد و اونارو به صورت کامل بلده و سبک کاری خودش تلفیقی از همه اوناست.. مثلا سنتی و راک و یا جاز وبلوز ( صداشو در نیارین فکر کنم متال بازم بوده ) و اینحای کار جالبه که این شخص، خود صداست به معنای واقعی و خود وقتی صدای عالی با هنر عالی با هم تلفیق بشن فکر می کنم بدونید چی میشه!!

آلبومی که الان ازش در دسترس هست ترنج هست که اتفاقا خود آهنگ ترنجشم حرف نداره.

نمی دونم راجبش چی بگم، اما واقعا این لقبی که این اواخر بهش دادن کاملا برازندشه " طغیان موسیقی".

واقعا فکر نکنید که قصد دارم کسی رو بی خودی بزرگ کنم چون آدم های بزرگ نیازی ندارن که بزرگ جلوه داده بشن، او خدا یاده فیلم افسانه 1900 افتادم.

اشعارمحسن نامجو هم از شعرهای مولوی، حافظ، جامی و معاصر هایی مثل شاملو و...

تو کاره این بشر محدودیتی نیست

اگه قبلا کارای گروهی مثل اوهامو شنیدید و زیاد خوشتون نیومده محسن نامجورو حتما توصیه می کنم.

اگه اهنگ هاشو گوش داده باشد می بینید که خیلی از حنجرش استفاده می کنه، خودش می گه که از صداهای ناهنجارمیشه به عنوان یه ابزار صوتی استفاده کرد

به هر حال خیلی خوشحالم که همچین خواننده ایی دارم

از سبکش، از صداش و از موسیقیش من که واقعا لذت می برم

اگه تا حالا نشنیدید آهنگاشو عجله کنید

 

                                        

لینک این خواننده خوش صدا:

اینجاست که جدیدا روی لینکشون که کلیک می کنید با مدیا پلیر باز می کنه.

باز که شد مدیا پلر رو Stop کنید و از توی منوی فایل روی Save as کلیک کنید و آهنگ رو Save  کنید، آهنگ ترنج رو یادتون نره اول بگیریداااا

راسی لینک آهنگ زلف بر باد مده رو هم براتون می زارم که تصوریه و یه چیزه وحشتناکیه واسه خودش

موفق باشد

CeZar

نظرات 12 + ارسال نظر
فرزاد یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام سزار (درست نوشتم)؟
الان لینکت میکنم
خوشحال میشم اولین لینکت باشم
وبلاگتم تمیزه( یه چیزی تو مایه های حرف نداره)!!!!

هانی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ق.ظ http://www.honeey.blogsky.com

سلام.چطوری؟
ممنون که به من سر زدی.
بازم بیا.
بیشتر با هم اشنا میشیم.
فعلا...

آرش یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام سزار جان
ورودتو به بلاگ اسکای تبریک می گم امیدوارم اینجا هم حسابی بدرخشی.
راستی این آقای نامجو تیتراژ سریال جهارخونه رو خونده بود هفته اولم پخش می شد چرا یه دفعه عوضش کردن؟؟
یه سری از آهنگاشم اینجاست خواستی یه دیدی بزن
http://asheghane.blogspot.com/2007_03_01_archive.html

عروسک خانوم یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام آقا مسعود
متاسفم که نوشته های قبلیتون از بین رفت ولی اشکال نداره خیلی خوبه دوباره شروع کردی براتون آرزوی موفقیت میکنم
با تبادل لینک موافقم
شاد و سلامت باشید

نازنین یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.nazzgolak.blogsky.com

در هوایی این چنین تاریک و خاموش .. و در شبی غبار آلود ، هوای تنهایی ترا تنفس میکنم ...! اما چهره سرخت پیدا نیست ... و من آخرین سیب را هم چیدم ...! و تکه تکه شدن چهره ام بر آیینه ای که خورد بود .. مجالی برای ماندنم نمی گذاشت ... و من تمامی تکه تکه های چهره ام را جمع کردم .. و باز از نوعی دیگر بنا ساختم .. چهره ای که میخندد .. چهره ای که دوست میدارد .. چهره ای که محبتت را فراموش نخواهد کرد .. چهره ای که سیب را به تو بخشید ... تا اینبار نیز بگوید بی تو هرگز .. مهرت افزون..خوش زی...~

V.G سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ http://onlyrealmadrid.blogsky.com/

دادا لینکیدمت ...‌ ! موفق باشی .!

عروسک خانوم چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام
ممنونم لطف داری
خوشحالم که خوشت اومده
برای لینک هم متشکرم
بیوگرافی نامجو هم جالب بود
با ارزوی شادی و سلامتی برای شما

ارغوان اشترانی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.ashtarani.blogfa.com

اول اینکه سلام و از آشنایی با شما خوشوقتم.
دوم این که وبلاگ قابل تاملی دارید مخصوصا این که با مارکز شروع کردید ولی اصولا در مورد یک مطلب تفاهم نداریم و اون اینه که من اصلا با کلمه ی تبادل لینک مشکل دارم. چرا که فکر می کنم لینک کردن اگر بده بستون باشه خیلی جالب نیست بلکه موقعی ارزش داره که شخصی بدون چشم داشت از مطالب شخص دیگه ای خوشش بیاد و اون رو با خودش هم راستا ببینه و لینکش کنه. در مورد نویسنده نبودن شما من هم نویسنده نیستم ولی هر دو می نویسیم و امیدوارم بتونیم چیزهایی که نمی دونیم رو از هم یاد بگیریم.
سوم این که مگه مطالب وبلاگ قبلیتون رو از توی دسک تاپتون نمی تونید پیدا کنید و یه چیز دیگه هم من شنیدم تمام آدرسای پرشین با آی آر کار می کنه مگه این طور نیست؟
چهارم این که ممنون که سر زدید و من به روزم و منتظر نظرات خوب شما هستم و اگر به روز کردید خبرم کنید.
پنجم و از همه مهمتر پس لینک دانلود آهنگهای این خواننده ی خوش صدا که گفتید کوش؟؟؟؟!!!!!

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت
چی بگم والا از غم...من و غم با هم یکی شدیم
دلت شاد

عروسک خانوم پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام آقا مسعود
از این همه لطفی که داری واقعا متشکرم
خیلی خوشحالم که از مطالب وبلاگ خوشت اومده و خندیدی
شاد و سلامت باشی
_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

مهیار پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com

سلام چطوری خوبی ممنون که سر زدی
من لینک کردم
بازم به من سر بزن
بای بای

ارغوان اشترانی پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.ashtarani.blogfa.com

من به آدرسی که توی این پست گذاشتید رفتم ولی نفهمیدم چطور باید دانلود کنم. اصولا برای آدمایی مثل من اقمه حاضر آماده خوبه که روش که کلیک می کنن صفحه ی سیو باز بشه! (لبخند! چرا این بلاگ از اون شکلکا نداره؟)
در مورد هک کردن وبلاگتون واقعا متاسفم. این یه هشدار بود به من که اگه مطلبی رو فقط روی وب گذاشتم بدونم که جاش زیاد امن نیست.
اسپانسر امیر سام وقتی می خواست راجع به هک کردن های امیر سام توضیح بده گفت توی ایران هکر به عنوان یه آدم مردم آزار تلقی می شه که برای خوش گذرونی یه وبلاگ یا ایمیل یه بنده خدا رو هک می کنه تا بهش بخنده اما هک یه علمه که باید درست ازش استفاه بشه. اما یک مطلب وجود داره. در مورد هک اطلاعات من زیاد بالا نیست و چیزایی که می خوام بگم رو احتمالا خودتون می دونید اما احتمال می دم اون هکر توسط ترفندی به رمز ایمیل خصوصی شما که در بلاگ وارد کردید دسترسی پیدا کرده و از اون طریق تونسته وبلاگ شما رو هک کنه. بنابراین عاقلانه اینه که رمز ایمیلتون رو عوض کنید و رمز وبلاگ جدیدتون رو هم مطابق با وبلاگ قبلی نذارید. از گذاشتن کد پستی و شماره موبایل و اعداد پشت سر هم و شماره شناسنامه و سال تولد و اینها هم خودداری کنید و تمام اینها در صورتیه که به افرادی که به کامپیوتر شخصی شما دسترسی دارند اعتماد کامل داشته باشید!
ممنون که من رو لینک کردید و براتون آرزوی موفقیت می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد