بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

هرآنچه اتفاق می افتند بنا به دلیلیست

سلام

دیشب خیلی غمگین بودم، از اون شعر (البته اگه اسمشو بشه گذاشت شعر) معلوم بود که حسابی تریپ دپرسیو بغل کردم.

اما قبل از اینکه وارد موضوع بشم اینو بگم که من چون کار برنامه نویسی انجام می دم این کامپوتری که دارم دیگه جواب نمی ده و خیلی وقت بود که می خواستم یه سیستم دیگه بگیرم که با این شبکه کنم، ولی خوب 600-700 نداشتم که او چیزیو که میخوام بخرم. حالا این بماند تا بهش برسیم.

اما من امروز به 2 تا موضوع پی بردم

هرچی که سنگ ماله پایه لنگه (که اینو به صورت علمی براش توجیح پیدا کردم)

و دومیش

هرآنچه اتفاق می افتند بنا به دلیلیست

بعد از اینکه من دیشب به دلیلی (حالا بماند) خیلی شاکی شدم، از دست خدا شاکی شدم، چون فکر کردم که او می تونه این کارو درست کنه ولی نمی کنه!!!

به هرحال یه نمازه خیلی سرد و یخی خوندم و بعد اومدم رو نت، حدود ساعت 4 بود که می خواسم نماز صبح بخونم برم بخوابم مامانم اومد پیشم و گفت قلبش خیلی درد می کنه!!!

منم ترسیدم، براش یه عرق بیدمشک درست کردم دادم خورد ولی خود نشد، تا ساعت 5 که به اورژانس تماس گرفتیم، خلاصه از آن چه که بودم غمگین تر شدم، هی خدا خدا کردم که چیزی نباشه، خلاصه بعد از 2-3 ساعت مامانو برگردوندن خونه و شکر خدا گفتن چیزه خاصی نیست، خیلی ترسیدم خداییش چون می میرم واسه مامانو بابام، خلاصه من خودمو تقصیر کار می دونستم که به خاطر حرفای من بود که اینطوری شد.

شاید نبود ولی من به این ایمان آوردم که کلام منفی باعث عمل منفی در عمل تو زندگی می شه.

امروز یکی از فامیلای دورمون اومد که مامانو ببینه، حرف باز شد و گفت، تو یه کامپیوتر نمی خوای تازه خریدمش واسه آتلیه عکاسیم ولی اونجارو دارم تعطیل می کنم و می خوام بفروشمش، اگه بخواییش وردارش هر موقع که پول داشتی بده

آقا منو می گی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خود علامت تعجب شده بودم

کلی حال کردم چون دقیقا همون مشخصاتی رو داشت که من می خواستم بخرم و علکی 700 تومن پول بدم

حالا همونو با نصف قیمت و اونم از دم قسط گرفتم

اونجا بود که فهمیدم کاره خدا خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی درسهههههههههههههه بابا

فداش بشم اللهییییییییییییییییی

گل روزگاره

خیلی مرده

کسی که سالی یکبار نمی یومد اینجا امروز اومد

دیگه چی می خوای پسر؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه اینم از این

پس یادت نره که :

هرآنچه اتفاق می افتند بنا به دلیلیست

موفق باشید و پیروز و شاد و کلی هم مثبت

سزار

نظرات 8 + ارسال نظر
ماه جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

موافقم

مهیار شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com


به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد....

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد....

دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است...


سلام من آپ هستم خوشحال میشم سر بزنی....

ندا شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:46 ق.ظ http://parydaryay.blogfa.com

هر یک از ما فرشته هایی هستیم که تنها یک بال داریم فقط هنگامی قادر به پروازیم که به یکدیگر بپیوندیم

ماه شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

اولین لینکم هستی!

عروسک خانوم یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام
خوشحالم که همون کامپیوتری رو که میخواستی خریدی
دیدی بهت گفتم خدا همیشه و همه جا هست؟ اگه چیزیو بهت نداد بدون حکمتی داره مثل همین که حکمتش این بود که الکی پول ندی خوشحالم که حال مادرتون خوب شده
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی

مهیار سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com

سلام خوبی
ممنون که بازم لطف کردی و سر زدی
بازم بیا
چرا آپ نمی کنی...؟
بای بای

یک دوست جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ

چرا میخواین همه چیز رو یه جوری با جور کنین ؟ چه لذتی از این کار میبرین ؟

pegah دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ق.ظ http://6071.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبی داری یه سری هم به ما بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد