بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

بدون احساس

حالم خوبه
ولی هیچ حسی ندارم ، نسبت به دیروز پشیمونم ، خسته نیستم ولی مثله خسته هام ، روحم خستست
حوصله ی هیچ کسو ندارم جز نتهایی رو
باید یه خونه بگیرم تنهایی زندگی کنم
اونجا فکر کنم
چیزی نشده
ولی من تغییر کردم
حوصله ندارم
یه دوست می خوام
نه واسه لاس زدن
واسه اینکه بشینیم به بدی های این دنیا Fuck بدیم
احسان دوستم بود
دوره از من
واسه این کار بهترین مورد بود
می فهمم چی می گه
الان حوصله ی حرفای مثبتو ندارم
چون خودم پر از اونام
ولی بهشون اعتقاد دارم
فقط الان حوصله ندارم
دنبال کسی هستم که همیشه باهام باشه
ولی الان موقش نیست
توقعم بالاست
نمی تونم کم بخوام
می خوام به زندگی Fuck بدم
اصلا حوصله ی دیدن ریختشو ندارم
بد نمی گذره
بعضی وقتا لهم می کنه
حوصله ندارم
الان یه قهوه سنگین می خوام
الان باید تو کوه باشم
تو یه چادر
با صدای عر عر خروس های کوهی که شبا شر و ور می گن
تنها
صدای طبیعیت باهامه
تنها
تنها
با یه دوست
که قلبمو لمس کنه
من می رم یه روزی از ایران
تا بتونم دروغ نگم
اینجا مجبوری بگی
اینجا آدم کم پیدا می شه
همه وحشین
حیووون
اعصابم خورده
میرم
تو بعد 3 از فازه 2
بالا خره یه روزی بر می گردم
حوصله Love ترکوندنو این جور چیزارو ندارم
با اینکه خیلی بهش نیاز دارم
حالم بهم می خوره
از خر کردن
از همه
الان بهترم
ساعت 1:5 دقیقست
انرژیم زیاده
می خوام درس بخونم
ولی نمی شه
برنامه هام
زندگی
بدی
همه دخترام که فقط به فکر خودشونن
یا به فکر Love تر کوندن
یا به فکر ....................
خاک بر سرشون
من حوصله ندارم
دختر باید مرد باشه
بی خیال
از بس به اینو اون روحیه دادم ریده شوده به روحیه خودم
دلم خستست
از این نگرانم
دوستانه خوبم رفتن
یا از بین - یا از این نزدیکی ها
پس منم باید برم