بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

انسان های مرده

انسان های مرده، دین، شرع، خدا همه جا هست

حضورش را حس می کنم ولی در قلبم

اطرافم پر از کفتار هایست که در انتظارمرگ من هستند

و در این نزدیکی خدا نیست

دلیلش را نمی دانم

که چرا خدا از اینجا کوچ کرد!!! و رفت

و انسانها مردند

من خسته ام

در درون

زندگی مرا می آزرد

و من می کوشم که بخندم

شعله ای در من است که سعی می کنم آن را خاموش نگه دارم

دل من خون است

دوستم هم همینطور بود

او شاد بود

مشکل مرا هم نداشت

و فقط دنبال چهچه قناری دل خود بود

طفلک قناریش مرد

او هم دلتنگ است

و فقط می خندد

همه مرده اند

جمع شاعران خسته است

همه با هم دعوا دارند

همه سر های بالاست و هیچ کس کس دیگری را نمی بیند

هنرمندان دیوانه شده اند و به یک باره طرح های سیاه می کشند

و من، خسته ام

پس خدا کجاست؟

(سزار)

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلاااام داداش سزار خوبییییییییییی؟
آره بابا زیدان اصل بازیکنه دمش گرم
آپتم معرکه بود
بایییییییییی

ارغوان اشترانی جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.ashtarani.blogfa.com

این روزها انسانها مرده اند چون کسی را نمی یابند که دوستش بدارند(جبران خلیل جبران)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام
(من فایل هارو رو سایت فامیلی مون میزارم و لینکشو می ذارم اونجا که بتونی مستقیم دانلود کنی) کدوم سایت فامیلی؟؟
(کسی خودش نمی خنده نیاز نداره از شکلک های خنده دار استفاده کنه) شما نمی خندی یا من؟ من می خواستم از اون شکلکها استفاده کنم! بعدم تنها کسی که نمی تونه بخنده اون مرده توی شعر شاملوست که لب نداره خنده کنه.
سوم ببخشید که جسارت شد. خوب منم نوشته بودم که احتمالا همه رو می دونید و منظورم از کسانی که به کامپیوتر شخصی شما دسترسی داشته اند همین بود. اصولا توی این هک کردن ها همیشه باید به آشناها شک کرد.
حضرت علی می گه همیشه محبت کامل بکن ولی اعتماد کامل نکن. این یه قاعده ی کلیه و به نظر من هیچ استثنایی نداره. اما مسئله اینه که اعتماد کامل نشون دادن یکی از راه های نشون دادن محبته! برای همین همیشه کسی که می خواد محبت کاملش رو نشون بده اعتمادش رو هم می ریزه تو یه سینی و تقدیم طرف می کنه و این کاری که کردید نشون از این داره که اون طرف براتون عزیز بوده و من اسمشو حماقت نمی ذارم. درسته که شما چیزای زیادی رو باختید اما باعث شد اون فرد رو بهتر بشناسید تا چیزای بیشتری رو نبازید و امیدوارم اونم متوجه اشتباهش شده باشه.
جالبترین چیزی که در مورد این بلاگ وجود داره که می تونی کامنتهای پستهای مختلف رو توی صفحات جداگانه باز کنی. (در عوض این که شکلک نداره)

عروسک خانوم جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام
این شعر خیلی غمگین و ناامید بود به نظر من خدا همیشه و همه جا هست
از لطف و محبت بی دریغت یه دنیا ممنونم
به محض اینکه اپ کنم حتما بهت خبر میدم
عکسها رو هم چون شخصیه و به درد کسی نمیخوره منم تو گوشی سریع ویرایشش میکردم و میذاشتم ولی ولی بازم هست برای اونا مزاحمت میشم
بازم ممنون
شاد و سلامت باشی

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ب.ظ http://rue.blogsky.com


ان کس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم


افسوس سزار...
دلت شاد

ماه(مهسا) سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

سلام.خوبی؟
نبینم غصه دار باشی...
ترانه ازنگاه تو می رو ید...
لابد خدا رو ندیدی که این شعر رو گفتی.
یه نگاه به دلت بنداز ؛ اون وقتایی که دلت به حاله پسرک آدامس فروش می سوزه ؛ یا اون موقع که دلت از شنیدن صدای عزیز ترین کس ات می لزه ؛ یا حتی وقتی تو دلت امید موج می زنه...خدا رو می بینی...بعد مطمئنم یه شعر دیگه می گی و از حضور خدا حرف می زنی ؛ آخه ترانه از نگاه تو می روید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد