بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

دالی!

اینجارو که باز کردم  اول رو شکلک کلیک کردم ببینم چی میتونه حالمو الان توصیف کنه دیدم حتی شکلک هارو هم آپدیت کردن و ریدن تو نوستالوژی یاهو منسجریمون

سلام بعد از ۴-۵ سال دوری

نمی دونم چی شد امشب اتفاقی یاد وبلاگم افتادم، حتی آدرسشم یادم نبود،‌ یه ریکاروی کردم و دراوردمش

وای خدا، الکی اکی ۵-۶ سال گذشت، چنتا چیز باحال بگم؟

توی این مدت من ازدواج کردم، باحالترش اینه که یه دخمل ۱ ساله و ۲ ماه خوجلم دارم  باور می کنید؟

الان که پست های قدیمیمو می خوندم کلی یاد خاطرات کردم، دیدم چی بود و چی بودم و الان چی شده و چی شدم

خداروشکر راضیم ، روند خوبی داشتم از زندگیم، حالا کسی که نیست ولی بعضی جاهارو ریدم، توجه کردین یکمی ادبیاتم عوض شده؟!

اره قبلا یه خورده با ادب تر بودم (‌البته مراعات می کردم وگرنه با ادب که اغراقه ) ولی الان به این نتیجه رسیدم که رعایت ادب بسیار چیز خوبیه ولی من راحت حرف زدن رو ترجیح میدم، والا پیر شدیم هم سن خر خدا،  مبادی آداب باشه واسه جمع های فامیلانه! اینجا از این خبرا نی.

در هر صورت یه دفعه دیدم تخمی تخمی ۵-۶ سال از سنمون رفت

اوووفففففففففففففففففففففف ۵-۶ سااااال

به حرف سادست ولی وقتی کارا و اتفاقاتی که تو این چند سال افتادن رو مرور می کنی می فهمی ۵-۶ سال یعنی چقدر

هی می خوام شکلک بزارم مثل قدیما ولی دیگه خیلی پشمن این شکلک جدیدا، نمی زارم


در همین حد بسه، نمی دونم پست بعدیم کی هست؟ می ره تا چند سال دیگه ! امیدوارم این بلاگ اسکای هیچ وقت بسته نشه و چندین سال بعد بتونیم خاطراتمونو اینجا ببینیم.

شت، شت شت شت

یادش بخیر، میومدید میزدید آپ کردم بیا سر بزن

میخواستم فحش خوارو مادر و بکشم بهتون مثل گاو میومدید نخونده فقط همینو می گفتید 

الانم که نمی دونم زنده ایید مرده ایید ولی یادش بخیر

تف تو روتون تو این ۵ سال ۱ کامنت نذاشتین  ( نه که حالا خودم ۱۰ تا گذاشتم )

باشه شب بخیر

تا بعد