بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

بهتره زیاد راجبش فکر نکنی

توضیح نداره دیگه معلومه

اهای مردمی که در ساحل نشستید، یک نفر در آب ......

سلام
دیروز داشتم به یه مسئله ایی فکر می کردم
و به یه نتیجه ای هم رسیدم

اگه خواستی پروازو یاد بگیری برو به بلند ترین قله
بال هاتو باز کن
و پرواز کن
می دونی چرا بلند ترین قله؟
چون اگه افتادی دیگه برگشتی تو کارت نباشه
و اینکه همین هراس از مرگ تورو نجات بده
باعث بشه که چشاتو خوب باز کنی
بد فکر کردم نه ، باید اشتباهاتی وجود داشته باشه تا آدم به تکامل برسه
ولی هیچ وقت فراموش نمی کنم و تو هم نکن که فرصت منتظر اشتباهات ما نمونه
وای چقدر بحث فلسفی ---

خوب بچه بذارید یکم راجب روابط دخی خانوما و آقا پسملای گل حرف بزنم
یه مدت یه چیزی اینجام مونده
می خوام از دخترا بد بگم نه بخاطره اینکه یه پسرم به خاطر اینکه یه آدمم
شما دخترا بسیار انسان های پر رو و بی جنبه ایی هستید (البته خداییش استثنا ها یی هم هستن که خودم با این 2 تا چشم معیوبم دیدم)
می گید نه؟
نمونش همین دوس دوخیه خودم
بعد از اینکه یه مدت (1 هفته شایدم 10 روز) به دلیل کم بود وقت (خداییش فول تامم پرهههه) به خاطره کارو درسو 2 تا پروژه دانشگاه ووو اینا نشد بینمش گفت عزیزم من این وضعیتو نمی تونم تحمل کنم.
منم گفتم تا 1-2 ماه وضعیت همین جوریه
اونم نا مردی نکردو فرداش رفت با یکی دیگه دوست شد (با SMS خبرشم بهم رسوند D:)
منم گفتم به جهنم
حالا به نظر شما این رویی نیست؟
نگو آره وووو احساس هم دردی کن چون اگه واسه خودتم پیش بیاد بعید نیست همین کارو بکونی
به هر حال مماخوها این رسمش نیست

حالا بگذریم
من باید یه اعترافی بکنم
با اینکه در مقابل دخترا خیلی مقاوم هستم خیلی هم آدم احساسی هستم خیلیییییییییییییی زیاد ، اگه این ضعفه اشکالی نداره ولی این واقعیت داره که دختر ها قدرت عجیبی تو اروم کردن مردا دارن البته خدا خفتون کنه که شما هم از این قضیه کمال استفادرو می برید.
اما من، هم خیلی سنگ دلم و هم خیلی مهربون ولی حسود و عقده ایی نیسنم
با هرکی بودم بودم، تا زمانی که طرف یه سوتی داده یا یه خراب کاری کرده ، و بدی من اینه که یه چیزی یو که خراب شه دیگه دوست ندارم. دوست دارم او ذهنیت خوبی یو که از همون اول داشتمو داشته باشم و خراب نشه ولی اگه خرابش کنه ،طرفو فراموش می کنم انگار که هیچ وقت نبوده در عرض 1 ساعت، ولی هر کاری هم که کرده باشه ازش کینه به دل نمی گیرم چون همین که حق با من بودنو نداره خودش کلیه ، اینو جدی گفتم

حالا این داستان ما یه نتیجه ی اخلاقی داشت
---------------------------------
و اونم اینکه اگه وقت زیاد نیست نرو با دخی دوست شو
اگرم پیدا می کنی یکی رو پیدا کن که آدم باشه نه مثل کش تنبون تا ولش می کنی در بره
اگرم دوست میشی مماخشو تون تون بگیر که جون حرف زدن نداشته باشه و مختو بخوره